Friday, September 9, 2011

what a tiring day ever !

8 sep 2011
what a tiring day ever in uitm !
damn exhausted .
start a day at 8 am till 2 am non-stop !



mula2 kelas agama pagi . tau ada presentation n hafazan bagai .
last2 ustaz kata buat masa stadi week ! urgh .
tapi okie la . tak hafal lagi pon .

then lepas class agama ada lagi class .
tak pergi dah . sebab ada test pkoi 12 . 
apa pon tak baca lagi . 
so aku pn ajak la kawan2 aku .
jom balik bilik stadi . haha !
baek kan aku ? 



then TEST ! arghh . pkoi 2 smpai 4 .
naseb bole buat . tu pon tah btoi ke tidak .
hasil dari perbincangan dengan kawan2 la katakan .
kami mmg suka bincang jawapan .
bukan tiru pon . err . ahaha .


then ada class lagi pkoi 4 tu .
lari la tros ke class . tipu sgt aku lari p class . haha
lambat2 pn jalan sudah ! 
class pkoi 4 habis 5.30
tapi pkoi 5 jugakla aku ada " fitness test " pon . adoi .. 
p la habaq kat sir . dy kta 
" u sit first . then i will let u go "
eeee ! ada je dia nie . 
who else got fitness test for badminton ?
ramai la pulak yang angkat tangan . tipu sgt !
sapa nk kuaq jawab dulu soalan past year essay .
ape lagi . dh mmg nk kena kuaq aku pn jawab la .
yey ! lepas2 tu kuaq tgu kawan aku . kami balik blik .
tukaq baju ! tukaq kasot !
p fitness test . hadoi .


lari la aku satu uitm tu pada pkoi 5.30 sampai 6.10 minit .
habis2 lari . tros laju jalan balik . kena baca buku lagi ni ..
ni malam ada test lagi ni ! tak selamat lagi hidop aku . adoi .
tesst eco . ergh ! 8.30 sampai 10 . 
tgk apa yg ptot smpai  , 7.45 mandi !
siap2 . p la test plak !



test lagi !!!
pukoi 9 bru nk stat . adoi . gila btoi .
buat la apa yg ptot .
bincang lagi jawapan dgn kawan2 .
haha !




last balik bilik . otw nk balik ter lapaq pulak .
pusing balik p keddai . beli tu  ^
bihon hailam . agak sedap . tapi lebih pada masam .
ni makan pukoi 11 nie . baru nak bole nyawa !




ni  makan chip . sembang  - sembang .
sampai pukoi 2 . dari pukoi 11 .
bayang kan . apa cita kami yang bes tu ?
aku . iffah . aida  . fyza .
hindustan ada . kes berebot harta ada . kes apa lagi ?
urr . ha ! kes laki suka maen bet bet kat skola .
sapa dapat awek sekian2 kita hero la . kan ?
lagi apa hah ? 
ni kes camna baby jadi dulu .
sebab kawan aku sorang ni pala dy suci sgt .
sampai tak tau la camna baby jadi masa di skola dlu .
dia kata
 " aku tau baby jadi hasil dari sperm n ovum , 
tapi macam mna sperm masok dalam pmpn tu ? "

haha . suci kan pemikiran dy  masa tu la . haha .
da byk lagi kami story2 . tapi tula . aku tak igt .

so thats it . tata . salam :)

5 comments:

syrupmasin said...

ohh junior ku..kesiann :P

syazwiena khan said...

tau tak pa . penat ouh !

Dhia BellamiZam said...

singgah bace entry,folow cni balik n klik nuffnang awk..huhuh

ahmad endo said...

penat jap je tu....hehehe

syazwiena khan said...

dhia : thanks :)
ahmad endo : penat tu mmg kejap tp masa nk rehat tu lama .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...