Sunday, August 7, 2011

tv9 pinjam baju aku untuk shooting.tapi taknak pulangkan.ergh!


aku pon hairan entah kenapa tiba2 aku bukak TONTON 
ditengah hari yang indah ni kan .
tup tup tengok bonna bonnie pulak .
sedangkan aku tak penah pon kelebek bonna bonnie ni .
tengah seronok tengok cam lawak tak lawak ,
aku pon sambong jela tgk lagi .
PUPPS !
AKU TERKEJOT .

erggh . baju aku . baju aku la !








SAMA KAN ?

tak tipuula.

apa barang tipu di bulan ramadhan yang mulia ni kan ? haha
seronok sat baju masok tv :)
ni mesti kes beli kat UPTOWN shah alam ni .
tapi aku rasa kalo aku yang pakai comel lagi pada dia pakai .
hahaha ! upps . sorry .

thats all . bubbye :)
assalammualaikum .

21 comments:

syrupmasin said...

wuahahaha..baju same..untunglah junior aku ini :D

RepublicAku said...

keh3...kena buat report polis ni....

zulhilmi.tempoyak said...

hahahahaha...
ni lawak gak...
tp kiut..;p

syazwiena khan said...

syrupmasin : ehee . junior sapa jugak kan ? haha !

republicAku : ni otw dah ni . haha

zulhilmi.tempoyak : kiut? err . kiut pon kiut lah :)

KhA!RuL said...

hehe.. pndai edit bg sama.. XP

ZWAN SABRI said...

Wah! dia pakai baju sama dengan retisss laaa.. ada aura nak jadi artis jugak kowt.. HAHA

Dosh Saleem said...

mebi tukang jahit dia tu sama kot.haha

syazwiena khan said...

khairul : i tak edit la !mmg btoi la .

zwan : mungken kot . dah pndai pilih bju dah :)

dosh saleem : mgkin la . dah nak buat cmne kan ? haha

zulhilmi.tempoyak said...

hahahaha...kiut la...
mcm nk ngorat je bunyi nye kn..haha

ku khalida ku radin said...

awien dah tuka awiencomel ke fredelina's?
dapat wahyu mane plak? :P

ku khalida ku radin said...

awien dah tuka awiencomel ke fredelina's?
dapat wahyu mane plak? :P

syazwiena khan said...

zulhilmi : cam nak ngorat ? tak paham .
ku : aku dah angkat sumpah tkaq nama :)

ku khalida ku radin said...

wkakaka.. ape kes plak..

nuriz said...

eh memang betul le sama hehe

syazwiena khan said...

ku : aku kan artis bekaliber . baju aku cantek . dorang pnjam la !
nuriz : ape brg nak tipu . btoi la :)

Dunia Landax said...

kira taste ko same la ngan artis ae?tu yang ko nak kabaukan kan?AHAHAH

www.dunialandax.com

syazwiena khan said...

lebih kurang lah . kalo ko yang kta aku tak leh kata ape lah kan ? haha !

ku khalida ku radin said...

pelakon sangat. :D best actress goes to Fatin Nur Syazwiena Mirsamat Khan ^^

syazwiena khan said...

tima kasih la !
terharu tros

Azuan said...

hehe.. sama lah...
Try lah claim... :)

syazwiena khan said...

nak claim la nie . mendatangkan marah nie .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...