Monday, August 22, 2011

budak pre-law TIKAM budak graphic kat UITM MERBOK nie .

 gambar hiasan .



maklumat yang aku tau 

1. kejadian jadi sahor tadi dekat2 nak suboh dah .[ 22 . 8 . 2011 ] 
2. dorang roomate .
3. dorang dua2 budak part one !
4. si nak tikam tu ke tandas .
5 . si kena tikam tu tga tidoq or berjga tak tau . tak dapat dikenal pasti .
6 . tikam pakai cutter / pen knive / blade .
7. tiga tempat kena tikam . leher ter toreh cam nak sembelih  . perot dua kali .
8 . motif tikam first kata kena rasok . pastu dorang kata dia ketekanan sbb putos tunang !
9 . bilik dorang dudok ada la dalam 4 ke 6 orang. 
10 . hamba allah tu dah kena tikam bru depa perasan and bukak lampu .
11 . dorang tak perasan hmba allah tu kena tikam [ dia dok kt manala yang dorang tak nampak] . 
      ingat ke paint color . sbb budak tu kan GRAPHIC .
12. suspek melarikan diri pakai boxer . [ mungken curi baju kat ampaian ]
13 . orang tak perasan . sebab dia act cam tak salah . cam bukan dia yang bunoh .
14 . suspek hilang 3 ke 4 jam. pastu baru jumpa . tak tau jumpa katna .
12 . mangsa hidop lagi . dapat diselamatkan .
13 . esok mungken masok metro ! suspek mesti kena buang uitm .
14 . gila la . tak da setan pon pikiaq cam tu . cuba ada setan . dia bunoh tros ape .
15 . cita kat atas suma betoi ! aku tak tipu . serius .

gambar hiasan

15 comments:

Fitrihadi said...

woo ekslusif berita ni. Kengkadang isau gak dengan manusia zaman sekarang ni. Unexpected! Adeh..

syrupmasin said...

haha..gile kecoh kan bende nih smlm..naseb uitm ta darurat :P

khairul said...

gila punya kerja

Proton Saga baru ? .http://gilamodified.blogspot.com/2011/08/new-saga-espire.html

syazwiena khan said...

fitrihadi : itulah ! pikir tah ape2 tah

syrupmasin : mmg kecoh u ! i takot .

khairul : mmg gila pon ! sgt2 .

RepublicAku said...

mmg susah utk kita bezakan yg mana satu hantu dan manusia pada hari ni..berawas selalu sekarang.

syazwiena khan said...

serius tak bole beza . orang yang kita percaya tu la gila ! errghh .

syrupmasin said...

haha..jage2 lepas nih turn perempuan pulak :D

nuriz said...

kes tikam2 lak ke..bahaya ni

syazwiena khan said...

syrupmasin : itulah . rasa2 macam tu dah . pak gat pon jadi mesra dh lani . hahaha .takot la tu .

nuriz : mmg bahaya sangat ! takot .

Run Away♥ said...

takot nyer kalau bab2 ni../Salam kenal..dan selamat hari raya...;d

syazwiena khan said...

tunggu lagi ! takot la .mak adik kampung suma col tnya habis . haha . selamat hri raya jugak :)

ku khalida ku radin said...

yeke weh? katmane ? :p
dorg kate masria kena jaga-jaga. ade dak depressed gak. :p

syazwiena khan said...

yela !
aku rasa budak mahsuri kot kena jga2 !

syazwiena khan said...

yela !
aku rasa budak mahsuri kot kena jga2 !

Leeyana Amzar said...

giler bodoh klo tikam member sbb putus tunang..bek tikam ex tunang tuh bru puas hati..buang karan je

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...