Wednesday, June 1, 2011

Mid-Year Giveaway by Nisa Menaip

 Saya nak menang hadiah giveaway! 
sekarang ni [bagi aku] kan musem giveaway.
rugi kalo x join :) tak terok pon rules and regulationnye
bukan susah sangat nak post entry2 menarik.
bukan dipaksa makan upside down
bukan suroh pegi ke sana amik kontestnye .
cuma perlu POST DAN TUNGGUUUuu..
ade rezeki ade la :)
by the way !
lagi satu sebab besh aku join giveaway ni  
sebabbbb.. giveaway kali ni di sponsor oleh :


  POPULAR TUUUU ..
 
 
Wowww banyak hadiah tu! Jom join sekarang!!!
tekan je banner nyek :)

8 comments:

SANDRA AZWAN said...

Good luck!;-)

syazwiena khan said...

thanks !
wish sangat menang !
nanak hadiah :)

ku khalida ku radin said...

ayunar pun ade eh?
congrats awien! :D

syazwiena khan said...

thx ku :)
join skali !

ku khalida ku radin said...

jom jom :D aku di rumah ni. :) tadi aku group sekali ke pad? :)

ku khalida ku radin said...

wait wait apesal aku anta congrats? hahah, belum menang lagi. :D

syazwiena khan said...

sebab hang yg excited !
aku pon kat umah :)

Nisa Kay said...

sudah check penyertaan.
Thanks for joining.
Good luck :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...