Monday, June 27, 2011

bagi itek makan bole la !

mungkin itu yang akan dikata oleh orang kaya , berada , rumah 10 tingkat suma . "mana layak aku nak makan makanan itek ni " . tapi itu la kawan2 . bila kita bayang kan balik kita nak salah kan dorang pon tak bole . dah memang depa kaya . mak pak depa pon tak ajaqmakan tu . pagi2 mesti kokokruch dengan calciyum ! minom pon jus . ikan kalo tenga2 hari mesti ikan salmon . SARDIN ?  kucing bole la . tekak ni tak bole tima la . macam - macam . tapi yang penting yang terbaek dari aku memang apa yang mak aku masak . takda istilah tak bole tima dek tekak ni hah . ni hah !





ini orang panggel terbaek dari ladang aku :)


gila nikmat makan ni suma 
mami buat ni dua minggu lepad i think. 
makan dgn suma kawan aku [ 5 0rang je ]
sardin la . sup sayoq jangan kata la .
sedap hingga hirop habes :)

sayang mami . pagi2 bangon p market  dah .
sebab mami selalu kalo anak pompuan dgn jantan 
dia balik mesti demand nak makan apa .
larat la kami nak makan suma hat kat dining tu kan ?
memang sedap la ? hahaha !
bayangkan kadang2 mami goreng teloq pastu boh kicap .

PPPEEEERRRRGGGHHH !

TERBAEK :)


miss u mami .
elok elok kat mekah .

8 comments:

SofieyAzwa said...

Terliur tgok haa

Andrik McVean said...

hi there, i have just followed your blog..i hope you can follow me back..u have a nice blog here..
i will be waiting for you on my blog...see u there..cheers

ZWAN SABRI said...

jangan lupa jasa mami kamu ya.. ;)

syazwiena khan said...

andrik McVean : thanks for reading :)
ZWAN SABRI : memang tak kan lupa punya . itu pasti .

bunga said...

yummyliciousss!awien cook for meeee

syazwiena khan said...

urrmmmm .. will do :)

xoxoaina_wannabe said...

awien nk cket???hehe..cek lpaq ny..pwot cek pn pg2 bta dh b'lagu cm2 ...haha

syazwiena khan said...

dah habis sudah xoxoaina_wannabe oi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...