Wednesday, June 22, 2011

aina mardhia :)

aina hang ingat tak dulu bila aku marah hang aku perli2 hang tegoq2 hang . hang marah suma hang hempas buku , hang belah ! dok lama hang menghilang lama sikit , pastu hang mai balik kat aku ke kat sapa2 ka , hang cakap balik macam biasa macam tak apa jadi pon . aku pon nanti perli hang. TADI MARAH SANGAT ! hang kata dahla . tak pon hang muncong je mulot tu ! hang diam . saat hang dia tu aku sengom je tgk hang . pada masa tu jugaklah kita tau yang aku pon tak marah kat hang dah and hang pon tak terasa dah . let go suma . senang kan relationship kita ? tapi nape ada orang tak macam tu pon . dorang tak hargai kawan yang ada depan mata kadang2 .

memang ALLAH SWT jadi kan hambaNya tu setiap satu , 
mesti dia sorang ja macam tu . satu PATTERN je .
 nobody can be like you aina . 
nobody can beat u . 
how tall u are , 
how ugly u said u are , 
how stupid a guy dumb u without 
knowing who r u really are !





you should be thankful aina . as ALLAH SWT give u are really nice superb personality . we are not rich enuf . i knew it . there are reason for that . if we are rich . maybe we will not know each other 
. aku tak faham aina why kadang2 orang tak hargai frienship yang ada depan mata . i love you .


baju pengawas kita 
konon baek la
pusing skola merata .
alasan cari cikgu la
apa la . boring p tandas 
tempat bersidang !


sayang sangat kamu suma bodoh !

2 comments:

bunga said...

superb personality eh?haha :'(

syazwiena khan said...

tak nak ke ? salah aku cakap ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...