Tuesday, April 12, 2011

papa ku di gari , aku dirantai digelangi rindu

amat sedih amat2 sedih sebab petang semalam aku putuskan talian fon macam tu je . sbb papa macam marah mama p bjlan merata dalam uitm tu . pastu dah aku p library aku pon msej la papa ' u , jangan marah .. ' . alek2 dia col , aku pon excited .rupa2 nya kak dia , kak dia gtaw 'awien , sabaq . syam xda dia baru kena TANGKAP dengan polis .tadi polis embush cam tu ja . dia lepak sekali. kena la. '



gambar hiasan okie ?

bayangkan perasaan ku pada ketika itu ? sangat2 nak jatoh . kak cakap ni baru kami nk p tgk dia mcm mna . ni pon dia bg fon kat kak soh gtw awien . ya allahhh papa ku ! menci2 . kak cakap mak punya ngis la . rupanya kena tangkap sebab dorang jumpa ganja. xtaw la sapa yang punya kan. bodo sgt kan buat kat papa aku mcam tu. dorang p balai ramai2 , tgu cek urine . alhamdulilah . papa  tak sangkot . hat lean suma sangkot ! jahaman btoi . fuck you . tapi still kena reman 4 hari kot . macam mna mama nak balik nti ? nak kena sroh mami mai ambik la ni . 

berita terkini tadi petang tanya kak , kak cakap tak bole jumpa pon syam . nampak dia kat court lagu tu ja. mak punya ngis la awien . mak pelok dia . kan tak penah jadi cam ni . kak cakap lagi hidung syam ada calaq2 ,tak tau la depa pkoi ka apa ka. eeeee ?! geramnya . mami i want to go home now !!  sian papa . kak cakap kena gari ramai2 , pastu dengan xpakai kasot suma . ya allah ! tolong papa ku ya allah . dia tak bersalah . kau selamatkan lah hamba mu itu . insyaallah , pintu hatinya akan terbuka untuk bertaubat kepada mu ya allah !

dont worry papa . im home tomorrow ! mama balik mama p tgk papa kat court !
papa tak salah ! mama bawak lawyer of the year ~ hhaha .

6 comments:

bunga said...

ape kes??

syazwiena khan said...

tadi hang dah col
xyah la kot aku nak cita kat hang lagi

bunga said...

ni bfre aku cal hg.gedik toi

~Miss FerraNeena~ said...

sabaa yew awien !

ku khalida ku radin said...

weh sabar k :(

syazwiena khan said...

dah epi dah suma
dia dah kuaq
xsalah okie ?
yesh alhmdulilah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...