Wednesday, March 2, 2011

slack putih ku ~~~~

actually aku malu sangat2 sbnarnya..
camni critanya aku hari ini bepakaian serba putih
kasotnye putih suaq pon putih
suaq tu plak cam jean putih
actually dia adalah 'slack'

akan tetapi disaat aku tengah menceritakan 
dengan megahnye kepada kawanku
tentang suaq 'slack putihku'
aku telah tershashul 

"sluaq ni bukan ada zip apa pon.sarong ja.
nampak mcm jeans kan ? ha...
tapi bukan dia,sluaq ni sluaq 'slide' la."

slide ? slide la sgt ~~
slack awien slack ...

malu sudah.

6 comments:

Afiqah Syahirah said...

awien. aku nak baju uitm. tlg beli utk aku k? :) maseh

Afiqah Syahirah said...

awien. aku nak baju uitm. tlg beli kan utk aku k? please and thank you :)

Farha Aly Tan said...

slide? hehe.

update la selalu ye :)

syazwiena khan said...

nape tiba2 excited bju uitm ni ??
hairan doh ~~

syazwiena khan said...

nape tiba2 excited bju uitm ni ??
hairan doh ~~

bunga said...

awien aku sayang hang.hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...