Monday, March 14, 2011

DIPAC sports day

dengaq sport day mesti suma orang pon dapat rasa kan kehangatan , kemeriahan , ke-best-an , ketidaktahuan suma orang , beraneka game , ++ tringat macam zaman2 skola..nti pagi2 ade perarakan unit beuniform bagai..pastu dok tga panas dgq guru besaq berucap yang dikatakan sepatah dua kata tapi rupa-rupanya berpatah tak patah-patah katanya...berarak balik kuaq..tukaq2 baju..pakai no kat bju..masok acara lari2 plak , 4 x 100 meter , 100 meter , 200 meter , 50 meter , 400 meter ...suma la lari2..tapi aku xlari pon..aku ni lontaq peluru..haha...tapi xjgk..kwad je pon..pastu nganga...

tapi sekarang ni bila dah msok U baru aku tau sukan suma dibedak2 ikot club fakulti , ikot kolej suma...xde ke hari sukan uitm kedah ?? banyak sangat ek mahasiswa n mahasiswee nti ? tapi tu la xbole nak blame uitm jgk..bukan dorang xgalak kan , tapi student yang xgalak lebih...hari sukan hari tu bagi pendapat aku agak hambar..people who manage i do appreciate it , but it not fun enough , not good enough ,not systematic enough .. disebabkan itu aku habiskan masa aku nganga la...kira aku baek la aku xsain2 balik..as for me i can see that part six enjoyed it rely2 enjoyed..plus this is their last sem..cakap je game ape yang xnmpak baju biru ? orang yang xnmpk tu buta warna..sebot je bola jaring , sampai la dorang.sbot bawak bola pingpong dalam sudu, sampai la dorang .sbot kerusi berirama..dorang xsmpai lagi , tapi adela 'abang aimi' sampai then suma pon tron..tgu lagi..

boring2 aku pon aku enjoy la jugak ...
and aku ade la snap picture sana sini..

teka sapa ni ?
comel x ?
ni la koordinator kami 
so sweet



ni la baju biru yang aku cakap
abg salleh la yang renyes xmau2 tu
sebelah dia MR PRESIDENT dipac



 xoxo

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...