Friday, March 25, 2011

BEG YANG MEMALUKAN !


ni la bag yang memalukan aku . arghh !
 

adoi2 ... semua uitm pon ada kesatriakan ? so aku pon ada la . so tiap2 jumaat pagi memang kena pergi . so pagi ni aku p la bawak beg ni boh botoi suma .selalu aku xbawak pon . nak dijadikan cerita aku kena msok baris , so beg ni AKU tinggal kan je kat tepi longkang . dah depa habis bebel suma , ada exam . aku pon nak amik pen ,p la kat beg n amik 'beg aku ni ' . . pastu aku dengaq sora dari belakang " wei2 , tu beg kami la " aku blur . pastu baru aku tingat , memang btoi pon sbb masa MDS aku ade prasan ada pmpn laen bawak beg ni . aku pon teros malu dan berkata "la . . ni susah beg sama ni " lalu aku malu2 dan berlalu pergi baru aku nmpak beg aku . hahaaha .

biasala , beg lawa kata kan ~

xoxo


3 comments:

ku khalida ku radin said...

wakaka! tipu tipu..
awien SENGAJE amik weh! :P

syazwiena khan said...

sungguh la aku teramik dengan konfidennya

syazwiena khan said...

sungguh la aku teramik dengan konfidennya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...