Saturday, February 19, 2011

UiTM kedah kehilangan YDP MPP yang...

memang tidak dapat disangkal lagi
suma ini bukan lagi dusta.....
semua orang dah nmpak
memang dia dah mengaku secara open
tertera kat belog dia sekarang

benda yang agak menyedihkan
sangat2....(mgkin bg aku je kot )

actually aku nk gtau yang uitmkedah punya
YDP MPP sesi 2010 punya merupakan
YDP MPP yang paling ensem satu malaysia tau

ingin saya ulang lagi sekali kat sini
"paling hensem satu malaysia "
setelah aku kaji suma gambaq2 YDP MPP
seluruh malaysia..

sebenarnye kan aku sedih dia dah bersara
aku rasa dia sangat bebakat
sifat kepimpinan dia lagak dia seksi dia
plus2 sora dia yang mencairkan sapa yang dengaq...

harap maklom abg umar
pinjam gambaq sat nah...


ala........
gambaq xle boh plak......
so sampai citu jela crita...

selamat malam...


8 comments:

Lelaki Ini said...

yaALLAH...terharu gila2 baca awak punya entry!
sgt2!!!
adoyai!!!
thanx sgt2 tow!!!!
sgt2 menghargainya!

HafizRahman.com said...

nice one....haha..pinjam jap entry nie

http://hazrilhafiz.blogspot.com/2011/02/ydp-mpp-uitm-paling-hensem-semalaysia.html

::FAIZ FARISH:: said...

wah Umar dah pemes....

mR.sYaH said...

wah untung lelaki ini dapat entri khas.. mesti dia selalu nyanyi kat uitm kedahkan.. tu yg ramai suka nih.. hehe..

syazwiena khan said...

thax abg umar
act entry + belog abg jgk yang byk ajaq saya uk buat satu cita untk abg.

suara kamu sedap
harap maklom
harap dapat stadi 4flat cam abg
tu je :)

LUTFI~;)) said...

http://allmydreaming.blogspot.com/2011/02/ydp-mpp-paling-hensem-satu-malaysia.html

adaptasi dari entry anda. haha

aishiteru said...

kadang - kadang kita harus melupakan yang lama untuk mendapatkan sesuatu yang baru.mungkin yang yang baru itu akan lebih bagus ataupun baik dari yang lama.

syazwiena khan said...

stuju ! tapi abg umar best jugak !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...