Sunday, August 12, 2012

Ramadhan kali ini .


Mendengar suara merdu bagai 
buluh perindu banyak orang rindu .
Kala senyum orang tidak bertanya ,
dimana tersembunyi nya lara 
orang juga tidak menduga
Andai Ramadhan kali ini yang terakhir
apa kah jasa ku, apakah ku bertemu malam itu .
Bertanya tanpa soal tak bisa sesiapa mengagaknya .
Pasrah , bukan dendam .
Ketidak puasan hati sendiri, jiwa terobek .




Itu pasti . Kenangkan .

Thursday, August 9, 2012

Geo Lens ;)

Semua di atas 20ringgit only .
Berdiameter kan 14.8cm ke 15cm .
So dia ke-barbie-an lah .
For those who interested can
tweet me @syazwienakhan .

Xoxo ;)

Published with Blogger-droid v2.0.6

Thursday, April 26, 2012

hidop kita .

Kita memang rasa hidop kita indah tatkala kita tersenyom tengok pelbagai karenahh didepan kita . Tapi macam mana dengan apa yang kita terlepas pandang ? Sapa lagi nak bagi kita nampak ? hidop kita bergantung pada orang kalau susahh . Orang selalu cakap macam tu . Kan ? so apa kata hidop kita bergantung pada allah . Tak susah . Tak rugi rasanya jugak .


Published with Blogger-droid v2.0.4
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...